Translate

donderdag 6 december 2012

Eindelijk Kerst....



Jeanne d'Arc Living via Jalien.nl

Eindelijk Kerst... ook deze week wijd ik een berichtje aan het tijdschrift Jeanne d'Arc Living, ditmaal een prachtige kerstuitgave en weer vol met de mooiste foto's!

Jeanne d'Arc Living via Jalien.nl

Dit jaar wil ik gaan kijken of ik met wat eenvoudige decoraties en pure materialen mijn huis in kerstsfeer kan brengen. Eindelijk Kerst... van Jeanne gaat me daar zeker bij helpen.

Jeanne d'Arc Living via Jalien.nl

Het gebruik van veel wit zorgt voor rust en eenheid, aangevuld met natuurlijke materialen en kleuren brengt het geheel tot leven.
Wanneer de basis (je meubelen, muren, vloeren) rustig en licht is, kan je met accessoires eenvoudig kleur aanbrengen.  Zoals je op de foto hierboven kunt zien, is de basis vooral wit, hierdoor springt het mooie groen eruit en vormt zo'n mooi tafelstuk ook echt een eye-catcher op je tafel.

Jeanne d'Arc Living via Jalien.nl

Zelfgebakken broden en taartjes horen er echt bij! In dit nummer van Jeanne d'Arc Living staan heerlijke kerstrecepten met kaneel, waaronder Kaneelbollen, Kaneelkoekjes, Kaneelbrood...
Wederom een uitgave om heerlijk mee op de bank te kruipen en te genieten van al het moois en lekkers dat erin staat!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten