Translate

woensdag 21 november 2012

Appelmoes...



Bewuster leven, een onderwerp waar je tegenwoordig bijna overal over kunt lezen.
In deze snelle wegwerp maatschappij, is het helemaal niet verkeerd om bewuster te gaan leven.
De crisis helpt ons misschien zelfs een handje om wat creatiever en bewuster met onze spullen om te gaan. Zelf weer lekker bezig zijn, dingen maken en creëren begint ook weer helemaal terug te komen.

  

Ik ben van mening dat de stappen die je zet naar een bewuster leven, niet altijd groot hoeven te zijn.
Vandaag was mijn stap: Zelf appelmoes maken!

Zelf gemaakte appelmoes, puur natuur, zonder toegevoegde suiker, met 3 appeltjes, een snufje kaneel,  en een beetje water.


Ik begrijp niet waarom ik hier niet veel eerder mee ben begonnen, het ruikt zo heerlijk nostalgisch. Het smaakt heerlijk en is nog gezond ook!
En de kroon op mijn zelfgemaakte appelmoes was toch wel toen mijn zoontje zei:
'Mam... dit is de aller lekkerste appelmoes!'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten